Nieuws
26-6-2014  Kleurrijke verhalen
Geen productpromotie, maar inspiratie. Dat is volgens Plantion wat haar consumentencampagne onderscheidend maakt. De campagne wil onderstrepen dat je bij de bloemist meer krijgt dan alleen een bos bloemen of een plant. Je krijgt er naast een kwaliteitsproduct, dat past bij de persoon en de gelegenheid, ook een inspirerend verhaal.

Deze campagne is een initiatief van bloemisten en telers die zaken doen met Plantion. Met de campagne willen ze benadrukken dat een bos bloemen of een plant meer is dan alleen maar 'een product'. Twintig inspirerende verhalen zijn alvast te vinden op de website www.kleurrijkeverhalen.nl. De verhalen en bijbehorende grappige filmpjes kunnen via social media worden gedeeld, en je kunt ook eigen verhalen insturen. Uiteindelijk is het de bedoeling dat mensen worden verleid vaker naar de bloemist te gaan. Op de website wijst een store locator de weg naar de dichtstbijzijnde Plantion-bloemisten.

Klik hier voor meer informatie.




‹‹ terug