Nieuws
9-6-2015  Plantion uitgegroeid tot de bloemistenklok van Nederland
Op de Algemene Ledenvergadering die gisteravond plaatsvond, gaf Bakker toelichting op het jaarverslag en de jaarcijfers over 2014. Hij noemde als belangrijke activiteiten de start van de consumentencampagne Kleurrijkeverhalen.nl, de introductie van het online platform MijnPlantion, het aanknopen van coŲperatieve relaties in onder andere Frankrijk en ItaliŽ en de introductie van het Premiumblok waarbij op de klok speciale aandacht wordt gevestigd op een bepaalde productgroep.

Groei zet door
Voor 2015 voorziet Bakker verdere groei dankzij het toenemende aantal klanten en het stijgende consumentenvertrouwen. Voor dit laatste is de groei die de klok ook dit jaar laat zien een goede graadmeter. Bemiddeling stabiliseert zich, het groencentrum zal dit jaar naar verwachting met een plusje eindigen.

De bijgaande foto is gemaakt door VVB Van Bree



‹‹ terug