Nieuws
9-11-2017  Bent u klaar voor de digitale markt?
Steeds meer consumenten kopen hun producten via internet. Zelfs boeken, schoenen en pizza’s worden via internet besteld. Waarom zouden dan niet steeds meer mensen hun bloemen en planten via internet direct bij de kweker gaan bestellen. Als de internetstructuur er is komt de business van zelf opgang.

De traditionele verkoper heeft een bloemenzaak of bloemenkiosk en wacht op de klanten die voorbij komen. In de digitale wereld werkt dat anders. Door ons surfgedrag kennen internetbedrijven onze voorkeuren. Ze bieden producten aan die helemaal afgestemd zijn op ons ‘digitale’ profiel. Big data is hot, de traditionele supply-chain gaat op z’n kop! Vandaar het thema van ons jaarlijkse symposium: Bent u klaar voor de digitale markt?

Frank Teuber kent als geen ander de ontwikkelingen op de Duitse afzetmarkt. Met een achtergrond in de psychologie kijkt hij naar wat consumenten ‘beweegt’ en hoe hun koopgedrag verandert. Hij neemt ons mee in de communicatie-aanpak met ‘digitale consumenten’. Cor Molenaar is een autoriteit op het gebied van afzetketens. In zijn nieuwe boek over ‘platformstrategie’ gaat hij in op de nieuwe technologische manieren om klanten en aanbieders direct, snel en efficiënt bij elkaar te brengen. We zitten midden in dat veranderingsproces! Eric Egberts laat zien hoe hij met website-applicaties en software, producenten en afnemers in een creatief proces bij elkaar weet te krijgen. Zo ontstaat er nieuwe business!

Bijgevoegd de uitnodiging voor het symposium. Aanmelden kan door een email te sturen naar: r.vorage@greenportarnhemnijmegen.nl

Download hier de bijlage



‹‹ terug