Nieuws
12-12-2017  The reality of virtual reality!
Internet en digitale toepassingen veroorzaken dat ketens radicaal veranderen. Als consumenten via internet niet kunnen kopen wat op hun persoonlijke smaak is afgestemd, haken ze af. Consumenten willen een uniek assortiment, en hun eigen smaak en creativiteit, terug zien in het product dat ze willen gaan kopen. Met die missie ging Erik Egberts op weg. Hij ontwikkelde BloomyPro. Hij maakte van een breed assortiment aan bloemen, digitale 3D-images. De consument kan vanachter zijn PC, zijn eigen, unieke boeket samenstellen, en er een hoes naar keuze om doen. Met een paar muisklikken, kan het boeket worden besteld en binnen 24 uur worden afgeleverd.

De consument bepaald helemaal zelf welke bloemen of boeket hij wil kopen. Hij wordt niet beperkt door een keten, die op basis van efficiënte aangestuurd wordt. Bovendien laat de consument een ‘spoor’ van informatie achter tijdens zijn keuzeproces op het internet. Met dat ‘spoor’ aan informatie is het mogelijk om het consumentengedrag echt te gaan begrijpen, en hier op in te spelen. BloomyPro wil op deze manier een stap in de toekomst zetten. Ook bloemisten kunnen hierbij aan sluiten en hun huidige winkel deels virtueel maken. De realiteit is, dat als je niet meegaat in de wereld van virtual reality, en consumentenwensen echt serieus neemt, je steeds meer marktaandeel zult verliezen. Dat kan een harde ‘reality’ worden!

Wilt u zelf zien wat de wereld van BloomyPro te bieden heeft, bezoek dan de website: https://bloomypro.com/





‹‹ terug